25 Nisan 2011 Pazartesi

Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler

1.M. Akın, “Bilgisayar ve internet teknolojilerinden  Uygulama Alan Bilgisi Oluşturma Yönünde Yararlanma” (Erzincan Eğitim Fak.Uygulaması) Eğitim Fakültesi Dergisi, sayı:5
2. M. Akın, “Erzincan Üniversitesi .Eğt. Fak. İle Ausburg Ün. Eğt. Fak. Arasındaki  Öğretmen Yetiştirme Uygulamasının Karşılaştırılması.  Eğitim Fakültesi Dergisi, sayı:2, cilt:9, yıl:2007,sh: 159-166.
3. M. Akın, “Öğrenmede Motivasyonun Rolü” Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, sayı:2
4. M. Akın,“Erzincan  Eğt. Fak. Sınıf öğrt. A.B.D Öğrencilerinin Bilgisayar ve İnt. Kullanım Düzeyi” Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, sayı:3
5.M. Akın, “Sınav Kaygısının Öğrenci Başarısına Etkisi” Erzincan, Eğitim Fakültesi Dergisi, sayı:1,cilt;8, yıl;2006. Sh:55-67
6. Çetin Ö.F, Uludağ E, Akın M,  Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi İle Almanya’nın Bavyera Eyaleti Ausburg Üniversitesi Eğitim Fakültesinin Okul Uygulamaları Arasındaki Benzerlik ve Farklılıklar, Erzincan Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 9- 2,159–167, 2007.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder